Monday 3 August 2009

Digitale fotolijst en DVD speler van LG doet wat ie belooft.


Als je een nieuwe gadget beoordeeld probeer je objectief te zijn, maar je mening is altijd een beetje gevormd door eerdere ervaringen. Zo zit het ook met mij en LG. Dankzij de ervaring die ik heb opgebouwd met LG producten heb ik bij voorbaat al een afkeer voor alles waar de letters L en G op staan: een telefoon met enorm slechte geluids kwaliteit, wireless luidsprekers die constant uitvallen, om maar iets te noemen.

Dat was dus mijn houding toen ik de nieuwe DP392 Draagbare DVD spelers met digitale fotolijst uitpakte. Ik heb het twee avonden uitgeprobeerd en moet toegeven dat ik nog steeds niet in staat ben geweest om een minpuntje te ontdekken. Zal ik mijn mening over LG moeten bijstellen?

De DP392 is dus zowel een digitale fotolijst als een DVD speler en ziet er uit als het eerste, strak, dun design, goede standaard en een minimalistisch zwart scherm dat het 8 inch lcd beeldschermpje omringd. Het ding doet wat LG beloofd en de kwaliteit is goed. Niets op aan te merken.

En ik heb geleerd om minder vooroordelen te hebben.

No comments:

Post a Comment